Insertii pentru anvelope tubeless Tubolight Diamana HD 29/XHD 29 x 2.4-2.8
Stocuri în depozitele noastre
Magazia | ||
---|---|---|
Depozit Principal | Indisponibil | Vezi toate produsele |
Diamana SL
Noul standard pentru inserturile de anvelope cross country, oferind timpi mai rapizi pe tur în toate situațiile. Compus mai moale pentru a se potrivi perfect cu anvelopele ușoare de xc. Greutate: 97 grame, doar 29”.
Diamana XHD
Noua dimensiune extra heavy duty, compus dur proiectat pentru a funcționa în mod specific cu anvelopele grele de tip dual ply. Aplicații: enduro, downhill, biciclete electrice (e-bikes). Greutate: 205 grame (27,5”), 220 grame (29”).
Pentru prima dată în istoria ciclismului, există un studiu despre modul în care se mișcă moleculele de aer în interiorul anvelopei în timpul deformării carcasei.
Cum funcționează?
Privind cum se comprimă și revine anvelopa în timpul unui șoc, putem observa că întregul proces este atât de rapid încât carcasa anvelopei revine la forma sa originală chiar înainte ca suspensiile să înceapă să se comprime, creând o presiune inconstantă a anvelopei pe sol, ceea ce se traduce printr-o tracțiune slabă.
Aceasta este amplificată de presiunea înaltă a inflației, dar în același timp poate fi atenuată prin scăderea presiunii în anvelope și este, de fapt, motivul pentru care o anvelopă mai puțin umflată oferă mai multă tracțiune.
Ceea ce am creat este o soluție pentru a elimina această revenire și pentru a menține presiunea constantă a anvelopei pe sol.
Canalele laterale sunt modelate pentru a crea un efect Venturi, ceea ce înseamnă că fluxul de aer prin canale crește viteza pe măsură ce canalele devin mai mici. Acesta este același principiu al efectului de sol al mașinilor de Formula 1 și este necesar pentru a accelera aerul din partea exterioară a insertului către partea interioară, între insert și patul jantei.
Aerul este prins în partea interioară și durează mult mai mult să revină la partea exterioară, lăsând întreaga perioadă de șoc cu foarte puțin aer în punctul de șoc.
SUPRAFAȚA SUPERIOARĂ CU GROPITE
Gropițele de pe partea superioară a insertului, care se inspiră din gropițele mingilor de golf, împreună cu forma ondulată a insertului, ajută aerul să nu ricoșeze înapoi în anvelopă, cauzând un efect puternic de revenire, ci să curgă în canalele laterale.
REZULTATELE?
Rezistența la rulare: testele efectuate de terți au arătat că rezistența la rulare pe suprafețe rugoase este redusă cu până la 9%. Chiar și luând în considerare greutatea adăugată de inserturi, aceasta se traduce întotdeauna într-o viteză de urcare mai rapidă.
Presiunea anvelopei pe sol: creștere masivă de 60%, aducând tracțiunea la un nivel complet nou.
Amortizarea vibrațiilor: cu 55% mai mare. Mai puțină oboseală și o călătorie mai stabilă.
Durabilitate: Tubolight Diamana este realizat din spumă EVA cu celule închise de înaltă densitate. Densitatea și duritatea trebuie să fie foarte mari pentru a menține forma în timpul utilizării și pentru a garanta un flux constant de aer între canale. Acest lucru duce la cel mai durabil insert de anvelopă creat vreodată, cu o durată de viață așteptată de ani de zile înainte de a necesita înlocuirea, chiar și după curse lungi fără aer.
Ușurința în utilizare: Diamana este un dispozitiv foarte ușor de utilizat. Instalarea este destul de simplă, la fel ca versiunile EVO, este garantat 100% fără absorbție cu toate etanșanții de pe piață și nu sunt necesare valve specifice.